Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2016

ΔΙΚΑΙΩΣΗ



Πέρα για πέρα δικαιωμένη αισθάνεται η Θούλη-Χρυσάνθη Σιδηροπούλου, πρώην μέλος του Εθνικού Συμβουλίου και της Κεντρικής Επιτροπής του ΠΑΣΟΚ και υποψήφια βουλευτής Ημαθίας με το Κίνημα στις εθνικές εκλογές του 2012, μετά την απόφαση του Εφετείου Βέροιας που καταδικάζει τον Χάρη Μόχλα και τη σύζυγό του.
«Η προφανώς μεθοδευμένη προσπάθεια σπίλωσης και διαπόμπευσής μου βρήκε απάντηση από την Ελληνική Δικαιοσύνη.


Η καταδίκη του κυρίου Χάρη Μόχλα και της συζύγου του και από το Εφετείο Βέροιας, την 10η Νοεμβρίου 2015, δικαιώνει την πολύχρονη και κοπιώδη προσπάθειά μου να προασπίσω την τιμή και την υπόληψή μου» επισημαίνει χαρακτηριστικά στη γραπτή δήλωσή της η κυρία Σιδηροπούλου και τονίζει ότι «η κατάφωρη προσβολή της προσωπικότητάς μου, ως γυναίκας, πολιτικού στελέχους και εργαζόμενης, και η παραβίαση των θεμελιωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων μου βρήκαν, δυστυχώς, συμμέτοχους και επικροτητές και κάποιους δήθεν “συντρόφους” στον πολιτικό χώρο μου στο ΠΑΣΟΚ Ημαθίας».

Δημοσιεύθηκε στο περιοδικό "Επίκαιρα", στο τεύχος 315, στις 20 Νοεμβρίου 2015.



Το ανάρτησα από http://www.epikaira.gr/article/dikaiosi

Σχετικοί σύνδεσμοι:Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΧΑΡΗ ΜΟΧΛΑ: ΔΗΛΩΣΗ ΘΟΥΛΗΣ-ΧΡΥΣΑΝΘΗΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΠΡΟΣ ΤΑ Μ.Μ.Ε ΤΗΣ ΗΜΑΘΙΑΣ  

ΘΟΥΛΗ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ: Η ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ ΤΟΥ κ.ΘΕΟΧΑΡΗ ΜΟΧΛΑ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΕ. Ο κ. ΧΑΡΗΣ ΜΟΧΛΑΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΗΚΕ ΣΤΗΝ ΒΑΡΥΤΑΤΗ ΠΟΙΝΗ ΤΗΣ ΦΥΛΑΚΙΣΗΣ ΤΩΝ 18 ΜΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΦΑΙΡΕΣΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΓΙΑ 2 ΈΤΗ  

Δεν υπάρχουν σχόλια: