Σάββατο 4 Ιουλίου 2015

ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΚΕΛΛΙΩΝ: ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΑΝΤΕ ΌΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΕΡΗΦΑΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΑΘΕΡΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ

Αυτή θα είναι η τελευταία μου ανάρτηση σχετικά με το δημοψήφισμα, τηρώντας και την παράδοση της διακοπής της αντιπαράθεσης το βράδυ της Παρασκευής πριν τις εκλογές.

Την Κυριακή στο δημοψήφισμα δεν θα ψηφίσω. 


Όχι γιατί δεν έχω άποψη ή γνώμη. Όσοι παρακολουθήσατε τις αναρτησεις μου αυτές τις μέρες ξέρετε την άποψη μου. 


Όσοι με ξέρετε από παλιά, επίσης, ξέρετε πως πάντα έχω γνώμη όταν τίθεται ένα ερώτημα και ποτέ δεν φοβάμαι να την εκφράσω.

Δεν θα ψηφίσω γιατί βρίσκομαι εκτός Ελλάδος. 



Όχι για διακοπές, ούτε για δουλειές. Είμαι μετανάστης, μακριά από τη χώρα μου και την οικογένειά μου, διωγμενος από την οικονομική κρίση της χώρας μας.

Φυσικά δεν με έδιωξε ο Τσίπρας ούτε ο Βαρουφακης με την αδιέξοδη οικονομική τους πολιτική.


Αναγκάστηκα να φύγω από την κατάσταση που διαμορφώθηκε από τις επιλογές των προηγούμενων κυβερνήσεων, από τον σκληρό και αντιλαϊκό τρόπο που επιχείρησαν να αντιμετωπίσουν την κρίση.


Αναγκάστηκα να φύγω κι από τις δικές μου επιλογές που, ως μια μικρογραφία του κράτους μας, διαμόρφωσα ένα ασφυκτικό οικονομικό περιβάλλον γύρω μου.


Αναγκάστηκα να φύγω γιατί, όταν συμμετείχα, στον οποίο μικρό βαθμό συμμετείχα, στη διαμόρφωση αποφάσεων για τη χώρα, δεν φώναξα ακόμα πιο δυνατά την άποψη μου για ρεαλισμό, δεν συγκρούστηκα πιο δυνατά ακόμα με το λαϊκισμό, δεν προσπάθησα πιο δυνατά να αδιαφορήσει η κυβέρνηση και το κόμμα για το πολιτικό κόστος και να πάει τις σωστές κι όχι τις ευχάριστες αποφάσεις.


Γι'αυτα έφυγα.


Κι αν κατάφερα να βρω δουλειά και μια ευκαιρία προκοπής στη νέα μου χώρα, το χρωστάω στο γεγονός ότι η Ελλαδα είναι πλήρες μέλος της ΕΕ και της Ευρωζώνης, που διευκόλυνε την αυτόματη εγκατάσταση μου εδώ.


Την Κυριακή, λοιπόν, δεν θα μπορέσω να ψηφίσω.


Στο ερώτημα λοιπόν, ευρώ ή δραχμή, Ευρώπη ή απομόνωση εγώ με την ψήφο μου δεν θα μπορέσω να απαντήσω.


Στο αν η χώρα θα περάσει δύσκολα αλλά θα χει μια ελπίδα ή αν θα καταρρεύσει δεν θα καταγράψω την άποψη μου.


Από σας που θα το κάνετε, μια χάρη.


Κάντε όλους εμάς που είμαστε μακριά περήφανους για το σταθερό Ευρωπαϊκό προσανατολισμό της χώρας.


Έγραψα και πιο πριν.


Δεν με έδιωξε ο Τσιπρας απ' την Ελλάδα. 


Όμως θα φταιει άμα δε βρω Ελλαδα να γυρίσω.


Μην τον αφήσετε!


Το ανάρτησα από https://www.facebook.com/george.sakellion

Δεν υπάρχουν σχόλια: