Κυριακή 6 Απριλίου 2014

ΘΑΝΟΣ ΒΟΥΡΔΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ "ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ Μαζί"


Θάνος Βούρδας Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος "ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ Μαζί" 
Υποψήφιος ΔήμαρχοςΘοδωρής Λάππας
«Στην παράταξη ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ Μαζί συναντηθήκαμε πολίτες με διαφορετικές πορείες και αφετηρίες, αλλά με κοινά «θέλω» και αγωνίες για την πόλη που μένουμε και θέλουμε και να τη Ζούμε. Ενώσαμε ζωντάνια, θέληση, εμπειρία, δημιουργικότητα, γνώση και αποφασιστικότητα για να μπορέσουμε να αλλάξουμε το σκηνικό στην πόλη μας. Συναντήσαμε το Θοδωρή Λάππα  και συμπορευθήκαμε μαζί του γιατί βρήκαμε «ανοιχτό» μυαλό, μάτια και αυτιά… Βρήκαμε συλλογικό βηματισμό και κοινές αρχές και αξίες. Οι πολίτες θέλουν και αξίζουν το καλύτερο. 
Τολμάμε και Μπορούμε!»



Θάνος Βούρδας
Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ Μαζί
Υποψήφιος Δήμαρχος , Θοδωρής Λάππας


Ποιός είμαι…

Γεννήθηκα στα Γιάννενα το 1972. Είμαι απόφοιτος του Τμήματος Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης.

Ζω στην Πετρούπολη , είμαι παντρεμένος με τη Φιλιώ Καράφτη και έχουμε δύο παιδιά.

Εργάζομαι ως ελεύθερος επαγγελματίας ενώ στο παρελθόν έχω εργασθεί ως Σύμβουλος του Δημάρχου Χανίων, εξωτερικός συνεργάτης στα ΗΛΠΑΠ ΑΕ , το Υπουργείο Γεωργίας και το Υπουργείο Εσωτερικών.

Από το 2004 έως σήμερα έχω εργαστεί ως εξωτερικός συνεργάτης των εταιρειών Kapa Research,Emos Interactive, PLANET-REDECON S.A., Unisystems.

Έχω αναπτύξει έντονη συνδικαλιστική και πολιτική δράση τόσο στα μαθητικά και φοιτητικά μου χρόνια όσο και στη συνέχεια. Από το 1996 έως το 1999 ήμουν Γραμματέας της ΠΑΣΠ ΑΕΙ. 
2008-10 διετέλεσα μέλος της ΝΕ ΠΑΣΟΚ Δυτικής Αθήνας από όπου και παραιτήθηκα το 2010.

Επίσης έχω διατελέσει μέλος του Δ.Σ. του Ινστιτούτου Μεταναστευτικής Πολιτικής, Αντιπρόεδρος της Ομάδας Εργασίας για τη δημιουργία και τη λειτουργία των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ), επικεφαλής της ομάδας εργασίας για την αναμόρφωση των εκλογικών καταλόγων και μέλος του ΔΣ του ΕΛΟΤ Α.Ε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: